De bestelling werd zeer snel en zeer net geleverd. Iets waar ik heel blij van wordt.
Altijd leuk om een persoonlijk berichtje te lezen, betekent dat er zorgvuldig met je bestelling omgegaan wordt en er altijd mensen bij betrokken zijn ipv standaard machines.
Super leuke spulletjes en een top klanten service. Zeker een aanrader voor iedere paarden liefhebber. Ik koop altijd graag bij ruitergoed.
De knalrode bodywarmer besteld van Pikeur. Echt heel mooi. Hele goede service en supersnel geleverd😍
Altijd een snelle levering. Vriendelijke klantenservice en denken mee met de klant!
Super leuk spaarsysteem wat je hebt als vip klant. En daarnaast vaak nog mooie acties! Ik koop altijd graag bij ruitergoed
Levering werd tijdig geleverd (Gent) + een persoonlijke boodschap lezen maakt het zo veel leuker om een pakketje in ontvangst te nemen.
Bij mij werden er 2 facturen opgemaakt en dit was natuurlijk een misverstand, met een enkel mailtje werd dit meteen opgelost. Kortom deze mensen zijn goed bereikbaar :)
Minpunt: het extra moeten betalen voor payconic + betalen indien je iets retour zou zenden.
2 december heb ik de nieuwe collectie van equestrian stockholm besteld en maandag was het in huis! Super goed verpakt telkens en als je een probleem hebt zoeken ze altijd naar een oplossing! Ik heb echt al mijn setjes al bij ruitergoed besteld!
Met de vip korting is het ook nog eens plezant om een artikel aan te schaffen.
Ruim assortiment en degelijk materiaal zeker een aanrader om daar je ruitergoed artikelen te bestellen!
De nieuwe collectie van PSOS besteld. Het was netjes verpakt en kwa de dag erna al aan!
Zal zeker vaker bestellen met deze service.
Ben heel blij met ruitergoed 😊
Heeft echt een prachtig assortiment, met prachtige meeken!!
Ik kom er altijd graag , altijd even gezellig rondneuzen , en een praatje maken.
Vaak haal ik mijn bestelling op👌
Het spaarsysteem is ook echt super aantrekkelijk, en dat boven op de vip korting maakt het echt lastig om niet te kopen 😇
Om positief te beginnen ze hebben een mooi assortiment.
Maar dan zou het ook fijn zijn als je de producten wel ontvangt. Ik heb op 25-11 besteld op 06-12 nog altijd niks ontvangen
Goederen zijn dus veel te laat voor sinterklaas waardoor er dus snel ergens iets gekocht moest worden. Het jammere is dat jezelf moet opdraaien voor de retourkosten mocht ik de producten ooit nog ontvangen.
En het antwoord van de klantenservice is een "standaard" mailtje met wat vervelend, black Friday drukte drukte vervoerder ze gaan erachter aan blabla je hoort niks meer. Bestellen bij een ander bedrijf heeft geen problemen gegeven met Back Friday en de drukte bij de vervoerder.
